donderdag 1 maart 2012

3 bijzondere boeken

                                                  3 hele bijzondere boeken!




                    onderop het kookboek van mijn opa, die was chefkok in het leger.




                   In het midden het misboek van mijn overgrootoma wat bijna 100 jaar oud is.





                                                    En dit is een open boek!
                 Deze zag ik van de week ergens in een winkel liggen en vond hem zoo leuk!!
                                            Hij ligt op de eettafel met pennen erin.

11 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtiggggg ben gek op oude boeken en zeker kook boeken ...dat moet je koesteren en ze zijn nog zo mooi gebleven ....fijne dag lieve groet rosita

Anoniem zei

Mooi hoor je oude boeken, vooral het het kookboek van je Opa lijkt me erg leuk!

Groetjes en een fijn weekend,
Esther

Claudia Leertouwer zei

Pas maar, straks ben je zelf een open boek! (grapje)

Anita zei

Mooi he die boeken die waarschijnlijk vele keren gelezen/gebruikt zijn. Doet mij denken aan het oude kookboekje wat ik zelf nog heb van de tijd dat ik eeen blauwe maandag op de SpinazieAcademie zat. Groetjes Anita

Alie zei

Leuk hè die oude spullen van familieleden, die doe je toch niet meer weg?

Maaike zei

Wat een prachtige boeken! Met een verhaal!

Groeten Maaike

Landligt zei

Hoi, kijk even op mijn blog voor de liebster blog award. groetjes Ingrid

THE BLACK BARN zei

IK HEB OOK VAN DIE BOEKEN WAAR JE IETS IN KAN DOEN.

IK VIND ZE OOK ZO LEUK!!

FIJNE DAG,
MIRANDA

Judith zei

Ik ben dol op oude boekjes en als het dan ook nog zo'n persoonlijk exemplaar is als die van jou, is het helemaal geweldig!

Ik kom via via op je blog (mooi!)terecht en ga me meteen aanmelden als volger, wie weet zie ik je nog eens verschijnen op mijn blog, fijn weekend!

Groetjes Judith

Monique zei

Wat mooi die oude boeken met hun eigen verhaal en herinneringen. Nooooit weg doen hoor!!!!
Lieve groet.
Monique

When-D zei

Oooooh...de geur van oude boeken, heerlijk!! Hahahah, 1 van mijn afwijkingen zullen we maar zeggen.

Oude boeken zijn zo bijzonder en zeker als ze uit je eigen familie komen.

Lieve groet, When-D