zaterdag 10 november 2012

Fotoreportage Wonen Landelijk Stijl

        

Daar is hij dan de kersteditie van Wonen Landelijk stijl!
Enige tijd geleden ben ik gevraagd door de hoofdredactrice om mee te werken aan de kerstspecial, een grote eer natuurlijk! Zoiezo als je daar voor gevraagd word…wauw…maar toch moest ik er even over nadenken want er komt heel wat bij kijken....
Zo werd ons huis half september dus omgetoverd in kerstsfeer, wat zoveel gezelligheid teweeg bracht o.a. kerstborrel en kerstdiner... en de voorpret niet te vergeten…zoals buren en postbode’s die nog eens extra naar binnen keken en onze dochters die tegen hun vriendinnen zeiden..nee m’n ouders zijn niet gek geworden!!

Gelukkig heb ik het gedaan en het was zo’n ontspannend sfeertje mede dankzij de fotografe Denise Keus en de journaliste yolande Schuur, wat hele gezellige dames zijn.
Bedankt redactie van Wonen Landelijke Stijl voor de geweldige reportage!!
Liefst 11 pagina's!!



                                                       


            









 En zoals beloofd staat mijn website netjes vermeld op de laatste bladzijde.




18 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Wat gaaf om in zo'n blad te staan. Om trots op te zijn! Het ziet er dan ook heel sfeervol uit allemaal. Wel bijzonder inderdaad om in september al in Kerstsferen rond te lopen en dan weer alles moeten weghalen...Veel plezier met de reacties in ieder geval!
Lieve groet,
Linda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Via via op je blog terecht gekomen, ziet er prachtig uit.

Wonen landelijke stijl, heb ik net in zitten bladeren en ook jou mooie kerst decoratie gezien.

Zilver en wit, het blijft toch het mooist voor de kerst.

Fijn weekend!

Groetjes Loes

Judith zei

Zoals gezegd: Ik heb genoten van je reportage (maar van de mijne net ff wat meer hahaha... Stom eigenlijk, want je kent ieder hoekje van je interieur en dan ga je het keer op keer nog eens bekijken via zo'n blad, terwijl je er midden in zit!)

Haha, tja... Kan me voorstellen dat mensen raar opkijken als je in een kersthuis zit halverwege september! Hier vroegen ze ook of ik m'n huis in kerstsfeer wilde brengen, maar als het te koop staat is dat niet echt slim (al was het toen eigenlijk al verkocht, maar dat wisten we ook niet van te voren)

Kerstspullen toch niet tever weg opgeborgen nu, want voordat je het weet mag je ze weer tevoorschijn halen!!!

Fijn weekend X

Jolanda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Beau Blanc zei

Wat zal dat gek zijn geweest in september in de kerstsfeer!
Ik heb de WLS al gelezen en vind de reportage van jou huis het allermooiste.
Mag je zeker trots op zijn!
Groetjes Joanike

Marjonel M zei

Prachtige reportage, alles ziet er super gezellig uit.

Geniet er van groetjes, Marjonel

Blomkje en Wenje zei

Het is een prachtige reportage geworden, Dominique! Complimenten!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Geke zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
amy zei

O zie je wel ,ik dacht al komt bekend voor ,prachtige reportage hoor !
Je hetb je best gedaan :)

Mayflower zei

Wat een mooie reportage, ik heb de WLS van de week al doorgebladerd en nu ga ik alles lezen. Ik wist niet dat dit een reportage bij jou thuis was. Jij bent al vroeg in de Kerststemming gekomen.
Geniet ervan Dominique.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Alie zei

Wat dom, de andere 3 herkende ik gelijk, maar bij jouw reportage dacht ik alleen: Waar ken ik die veranda toch van?? Had ik dus toch gelijk. Geweldige reportage, echt. Lijkt me super om in zo'n mooi blad te mogen staan. Groetjes Alie

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ohhh ik moet hem nog halen ben zo benieuwd wat gaaf zeg en dan ook nog 11 pagina's !!!

gr cindy

Twa zei

Wauw, wat een eer! Goed dat je het gedaan hebt hoor! Het ziet er goed uit allemaal. Geniet ervan!
Groetjes Antoinette

my way of living zei

Ziet er heel gezellig uit .
Bij jou met de kerst.
En kwam ook weer op ideeen dank zei jou.

fijn weekend.

gr. Anita

Claudia. zei

Ja wauw ik moest meteen aan jou denken, te gek man, dit nummer en dat je er in staat!
Claudia.

Marjon zei

Proficiat het ziet er geweldig sfeervol uit en zo leuk om in een woonblad te staan....liefs Marjon

All Seasons zei

Dit weekend heb ik heerlijk genoten van de WLS, wat een prachtige reportage staat erin van jou. Wat zal jij trots zijn en terecht!
Leuk om mee te hebben mogen genieten van wat foto's vooraf via FB en dan nu alles in dit magazine te mogen bekijken. Super!!
Geniet ervan!!

Fijne dag
Lieve groet,
Patricia

Debby zei

Wat een mooie reportage is het geworden zeg, zo te zien aan de foto's hier. Durf bijna niet te zeggen dat ik het blad niet ken....maar ga morgen zeker kijken of het hier te koop is.

Groetjes,
Debby